sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

הערת המחבר 13 המוצר לא ישווק את עצמו הרעיונות הטובים ביותר לא מתקבלים בחום באופן מיידי . גם לגלידת סאנדיי ולרמזור לקח שנים לתפוס . הסיבה היא שהרעיונות הטובים ביותר דורשים שינוי משמעותי . הם סותרים את הסטטוס-קוו, ואינרציה היא כוח רב עוצמה . כי יש הרבה רעש ומעט אמון . השינוי הוא מסוכן . וכי אנחנו בדרך כלל מעדיפים שאחרים יהיו הראשונים . העשייה הנדיבה והנבונה ביותר צריכה עזרה במציאת האנשים שאותם היא אמורה לשרת . והעשייה המצליחה ביותר תתפשט כי כך תכננתם אותה . שיווק הוא לא רק למכור סבון כשאתם מעבירים הרצאת TED , אתם משווקים . כשאתם מבקשים העלאה מהבוס, אתם משווקים . כשאתם מגייסים תרומות לבניית מגרש משחקים שכונתי, אתם משווקים . וכן, כשאתם מנסים להגדיל את המחלקה שלכם בעבודה, גם זה שיווק . במשך תקופה ארוכה, בימים שבהם שיווק ופרסום היו אותו דבר, השיווק היה שמור לסמנכ"לים עם תקציב . ועכשיו הוא שלכם . השוק מחליט בניתם משהו מדהים . אתם צריכים להתפרנס . הבוס רוצה יותר מכירות . העמותה שקרובה ללבכם, שיש לה מטרה חשובה, צריכה לגייס כספים . המועמד המועדף עליכם מדשדש בסקרים . אתם רוצים שהבוס יאשר את הפרויקט שלכם . . . למה זה לא עובד ? אם עשייה היא עצם העניין, אם כתיבה וציור ובנייה

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help