sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

] 10 [ ע ק ב ו ת י מ י ם ש ע ו ד י ב ו א ו ‘Narrative Paralysis’ as Resistance to History in Amos Gitai’s Film Kedma”, Framework : The Journal of Cinema and Media , pp . 134 - 143 , ) 2008 ( 1 . 49 . הפרק השני פורסם לראשונה כמאמר שנכתב בשיתוף גל חרמוני — . 2 נורית גרץ וגל חרמוני, "'לפרק להיסטוריה את הצורה' : טראומה וחתרנות ב קדמה וב עטאש ", ישראל : כתב עת לחקר הציונות ומדינת ישראל — היסטוריה, תרבות, חברה , 14 ( סתיו תשס"ט - 2008 ) , עמ' 13 - 33 . הפרק השלישי הוא עיבוד מחודש ומורחב של המאמרים האלה : Raz . 3 Yosef, “War Fantasies : Memory, Trauma and Ethics in Ari Folman’s Waltz with Bashir ,” Journal of Modern Jewish Studies , November 2010 ) , pp . 311 - 326 ; Raz Yosef, “Traces of War : ( 3 . 9 Trauma, Memory, and the Archive in Joseph Cedar’s Beaufort”, Cinema Journal, 50 . 2 ( Winter 2011 ) , pp . 61 - 83 . הפרק הרביעי פורסם לראשונה כמאמר שנכתב בשיתוף גל חרמוני . 4 — Nurith Gertz and Gal Hermoni, “The Muddy Path between Lebanon and Khirbet Khizeh : Trauma, Ethics, and Redemption in Israeli Film and Literature”, Boaz Hagin, Sandra Meiri, Raz Yosef and Anat Zanger ( eds . ) , Just Images : Ethics and the Cinematic , Newcastle, UK : Cambridge Scholars Publishing, pp . 35 - 58 2011, . הפרק החמישי הוא גרסה מחודשת ומורחבת של המאמר — Raz Yosef, . 5 “Conditions of Visibility : Trauma and Contemporary Israeli Women’s Cinema”, Signs : Journal of Women in Culture and Society, 42 . 4 ( 2017 ) , pp . 919 - 943 . הפרק השישי הוא עיבוד מחודש למאמר — Raz Yosef, “Recycled . 6 Wounds : Trauma, Gender and Ethnicity in Keren Yedaya’s Or, My Treasure ,” Camera Obscura : Feminism, Culture and Media Studies , 72, 24 . 3 ( 2009 ) , pp . 41 - 72 . הפרק השביעי הוא גרסה מחודשת ומורחבת של המאמר — רז יוסף, . 7 "התקשרויות מלנכוליות : פזורה, אתניות ומיניות בקולנוע הישראלי העכשווי", סוציולוגיה ישראלית : כתב עת לחקר החברה בישראל , טו, 1 ( תשע"ג - 2013 ) , עמ' 11 - 34 .

עם עובד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help