sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

4 . 1 . 1 מערכת ב 38 2 . 1 המערכת המעצימה א : ø / יותר / ביותר / ה___ ב___ 40 { מאוד } { ה___ ביותר } כל - כך 1 . 2 . 1 סביבתם התחבירית של התיאורים חברי מערכת א 40 2 . 2 . 1 השלמותיה של מערכת א 46 3 . 2 . 1 מערכת א על משלימיה וממיריה בסביבה תחבירית משתנה תוך שינויים תחביריים נדרשים 57 3 . 1 המערכת המעצימה ב : Ø / טוב / היטב 58 1 . 3 . 1 סביבתה התחבירית של מערכת ב 58 2 . 3 . 1 השלמותיה של מערכת ב 63 3 . 3 . 1 המרתה של מערכת ב באמצעים לשוניים אחרים ושונים 65 4 . 3 . 1 מערכת ב על משלימיה וממיריה בסביבה תחבירית משתנה — לוואים במקום תיאורים מאייכים 70 4 . 1 סיכום דרכי ההעצמה המילוניות - התחביריות באמצעות המערכות המעצימות א וב 70 0 . 2 פרק ב : הזמן כמייחד פעילויות 72 1 . 2 תיאור קצבהּ של הפעילות כתיאור מאייך 72 1 . 1 . 2 מערכת תיאורי הקצב וסביבותיהם התחביריות 73 2 . 1 . 2 התיאור מודד הקצב — רמז לקיומה של פרופוזיציה רגשית נספחת המצויה בהגדרתו הסמנטית של הפועַל המתאייך 76 3 . 1 . 2 התיאורים 'לאט' ו'לאט - לאט' כמממשי פרופוזיציה רגשית נספחת בצדם של פעלים בני קבוצות סמנטיות שונות 77 4 . 1 . 2 'מהר' ו'במהירות' בסביבתם התחבירית של פועלי העברת מסר 79 5 . 1 . 2 תיאורים מודדי קצב כביטוי לתחושותיו של הפועֵל 80 6 . 1 . 2 השלמת מערכת התיאורים המאייכים מודדי הקצב 80 2 . 2 תיאור המֶשך כתיאור מאייך 86 1 . 2 . 2 תיאור אספקטואלי מודד משך אין - סופי כתיאור מאייך 86 3 . 2 סיכום 90 פרק ג : דרכי איוכה של הלוקטיביות 92 1 . 3 מהי לוקטיביות ? 92

מוסד ביאליק


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help