sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

מבוא - ה פר 12 . אינם באים לידי ביטוי במסכת פרהיתר המרכיבים שעליהם עמדנו במבוא לשקלים כיצד מתארים חז"ל את המבנה הארגוני של המקדש, מה – הצגת שלוש השאלות שהעלינו זו ליד זו מעוררת דיון במוטיב לעיצוב הזיכרון – היה המבנה הארגוני וכיצד עיצבו את הזיכרון ההיסטורי ההיסטורי . מה היו המניעים לעיצוב זה ? . 4 עצמה יתרה בתחומים שבהם נטו חכמים להשכיח או לטשטש את העובדות שאלה זו מקבלת פרטי העבודהכלההיסטוריות . למשל, אנו מתירים לעצמנו לשאול, אם באמת שלטו חכמים על במקדש הדעת נותנת שגם לצדוקים היו עמדות משלהם . יתר על כן, הדעת נותנת שהמקדש לא י כל חידושי ההלכה והפרטים שנקבעו בדורות יבנההתנהל לפי ההלכה התנאית המאוחרת, ולא לפ ואושא . כאמור, גם בספרות חז"ל עצמה עדויות לכך, למשל, חז"ל הסתייגו מהחזקת קרקעות של המקדש, אך פה ושם אנו שומעים על קרקעות השייכות למקדש . גם התיאורים המדירים את המקדש בהיקף כה גדול אינו יכול להימנע כליל מהמערכת העסקית אינם נשמעים ראליים ; קניין כספי מהסדרים עסקיים כלשהם . מעתה עלינו לשאול מה רצו חכמים להדגיש בתיאור זה, בין אם הוא מדויק ובין אם הוא משופץ או מעומעם . בשלב זה נסתפק בהצגת השאלות בלבד, ויש מקום לבירור ) . 1מחודש של השאלה לאור מכלול הנתונים העשיר שבידינו ( איור שחזור חצר המקדש לפי ז' קורן, . א 1איור המקדש . שער ניקנור הוא השער הגדול בין . עזרת נשים לעזרת ישראל

הוצאת משנת ארץ ישראל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help