sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

פ"כ מ"א – ים כרך ד כל 7 3 . חמת שנפתחה הרי זו טמא 1כמו כן בתוספתא : " מפני שבתחילה משמשת ישיבה ושכיבה עם, מלאכתה ועכשיו משמשת ישיבה ושכיבה, דברי רבי מאיר, וחכמים אומרים מפני שבטל העיקר בטלה טפלה . מודים חכמים לרבי מאיר ולרבי שמעון בכר וכסת של עור שנקרעו, שאף על פי שאינן מקבלין 4 את מה שבתוכן שהן טמאין . לא שהן טמאין משום קיבול, אלא משום, ואין צריך לומר בכרין ובשק ארוג . רבי יוסי אומר תיבת הבלנין שהיא גבוהה עשרה טפחים ויש לה ליזבז טמאה, שמתחילה לכך ) . רבי מאיר חולק, אפוא, על 885נעשית להיות עולה ויושב בראשה" ( כלים בבא מציעא פ"י ה"ג, עמ' הכלי אינו משמש לאחסון הוא עדיין משמשהכלל של בטל העיקר בטלה הטפלה וסבור שאף על פי ש לישיבה רגילה . להלן פכ"ג מי"א תציג המשנה גישה אחרת השונה מרבי מאיר ומתנא קמא כאחד . מהברייתא למדנו שכלי ( אריג ) ארוג אינו צריך כלי קיבול אלא שגודלו יהיה שלושה על שלושה טפחים . 3 . איננה כלי, אבל טמא מדרס כי ממשיכה לשמש לישיבהלא טמא מת כי 4 שכיבה . לכאן אין עיקר וטפילה, כי הכר משמש בעיקר לישיבה או

הוצאת משנת ארץ ישראל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help