sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

פרט אחד קטן : מטרת החינוך 11 חכה, פיתיון ודגים : גישות לחינוך החשיבה, מכון ברנקו וייס, 2005 ) . מחשבת החינוך של לם ומחשבת החינוך של פרקינס, מחשבות שונות מאוד אך גם בנות שיח, מעצבות במידה רבה את מחשבת החינוך שלי . בחירת מורים טובים היא כנראה הצעד החשוב ביותר במסעו של אדם .  תודה לעמיתי וידידי הטוב אמנון כרמון על תרומתו לאסופה זו ועל שנים של עבודה משותפת . אמנון קרא בעיון את כל המאמרים והעיר עליהם בתבונה אופיינית . חלק מהחולשות של אסופה זו ודאי נובעות מכך שלא שעיתי לכמה מעצותיו . אמנון אפיין את מחברה של אסופה זו כ"רומנטיקן אירוני" ( המחבר נוטה להסכים לאפיון אוקסימורני זה ) . תודה לציפה קמפינסקי שערכה את המאמרים המקוריים שיועדו להד החינוך ( כתב העת שערכתי בין השנים 2007 ל- 2015 . ציפה הייתה סגניתי המקצועית לעילא ) . תודה לתמי אילון-אורטל על עריכת לשון יסודית שאינה נרתעת מאתגור התכנים . תודה לנעם תמרי, המעצב הגרפי של אסופה זו ושל טקסטים אחרים שפרסמתי . איני מוותר על ה"טאץ'" העיצובי שלו . תודה לאברם קנטור, מנכ"ל ספרית פועלים לשעבר, מבין ונדיב כתמיד . כבר עשינו יחד ספרים הרבה בסדרה "מחשבות על חינוך" של ספרית פועלים . תודה לנטע שפירא, סמנכ"ל הוצאת הקיבוץ המאוחד - ספרית פועלים, על הליווי המקצועי של הספר . תודה למכללה האקדמית לחינוך בית ברל, מכללת הבית שלי, על התמיכה באסופה זו . ותודה לקוראי הדברים שאני מפרסם . תגובותיהם תמיד מפתיעות אותי . בלעדיהם הרי אין טעם בכל העניין הזה .

הקיבוץ המאוחד

ספרית פועלים


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help