sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

הקדמה 13 ( 1 ) מעורבות בהתוויית המדיניות של הרשות המקומית, בתיאום עם ראש הרשות המקומית ומועצת הרשות המקומית, לשם קידום תחומי הפעולה של התפקיד ; ( 2 ) פיקוח על ביצוע המדיניות כאמור בפסקה ( 1 ) ועל הקצאת המשאבים לשם כך, לרבות לשם יישום הוראות הדין המחייבות מתן ביטוי הולם לייצוגם של בני שני המינים בקרב עובדי הרשות המקומית ועובדי חברה עירונית ; בפסקה זו, "חברה עירונית" — חברה עירונית כהגדרתה בסעיף 21 לחוק יסודות התקציב, התשמ"ה - ,1985 שאמצעי השליטה בה כאמור בהגדרה הם בידי אותה רשות מקומית ; ( 3 ) בחינת ההשלכות של החלטות הרשות המקומית הנוגעות לתחומי הפעולה של התפקיד על השוויון בין המינים, והגשת חוות דעת בדבר ההשלכות האמורות ; ( 4 ) איתור צרכים וקבוצות אוכלוסיה ברשות המקומית בתחומי הפעולה של התפקיד לשם הכנת תכניות המתאימות להם ; ( 5 ) הרחבה ושיפור של שירותים קיימים בתחומי הפעולה של התפקיד ; ( 6 ) שיתוף פעולה עם אנשים, גופים וארגונים הפועלים בתחום הרשות המקומית בתחומי הפעולה של התפקיד ; ( 7 ) איסוף מידע ונתונים הנוגעים לתחומי הפעולה של התפקיד, לרבות בכל הנוגע לתנאי התעסוקה והשכר של נשים ; ( 8 ) טיפוח תודעה ציבורית בתחומי הפעולה של התפקיד באמצעות חינוך, הדרכה והסברה . ( א ) במילוי תפקידיה כיועצת לקידום מעמד האישה, תהיה היועצת כפופה . 4 במישרין לראש הרשות המקומית . ( ב ) פעלה ברשות מקומית מועצת נשים, תקיים היועצת לקידום מעמד האישה את הקשר בין מועצת הנשים לבין הרשות המקומית וראש הרשות . ( ג ) היועצת לקידום מעמד האישה תפעל בתיאום עם ראש הרשות המקומית, להתוויית מדיניות לקידום מעמד האישה בתחום הרשות, לביצועה ולהקצאת משאבים לשם כך ; פעלה ברשות המקומית מועצת נשים, תפעל היועצת לקידום מעמד האישה כאמור יחד עם מועצת הנשים . ( ד ) היועצת לקידום מעמד האישה תדווח, מדי שנה, לרשות לקידום מעמד האישה ולמועצת הרשות המקומית שבה היא עובדת, על פעולותיה, על המדיניות שהיא מיישמת ועל המשאבים העומדים לרשותה . ( ה ) הרשות לקידום מעמד האישה תכלול בדוח השנתי שהיא מגישה לפי סעיף 21 לחוק הרשות לקידום מעמד האישה, התשנ"ח - ,1998 סיכום של

פרדס הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help