sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

ממדים רדיקליים - קיומיים בתפיסת המחנך של יאנוש קורצ'אק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89 כבוד לחייו הממשיים של הילד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93 קביעות כשער לאמון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97 הזכות שלא לשאת באחריות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 100 שער שלישי : בית הספר הציבורי דמותו של בית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107 יסודותיו ההומניסטיים של בית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 113 יסוד דמוקרטי : התיחוח המתמיד של הסדר החברתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115 יסוד פדגוגי : מרחב חופשי ומשחקי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 118 יסוד פוליטי : הזכות להתנסות ולטעות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122 בזכות טבעו האנכרוניסטי והבלתי מושלם של בית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126 אנכרוניזם פוליטי : הזכות להתנגד ולהרגיש לא שייך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127 אנכרוניזם אפיסטמולוגי וארגוני : ההפרדה מעולם המבוגרים והזכות לילדוּת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133 אנכרוניזם חומרי וחברתי : בשבח הדלות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 138 כנגד ארבע מגמות פדגוגיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142 ההיגיון האינסטרומנטלי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142 שיח הלמידה ו"ההוראה המשמעותית" בחינוך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 143 השיח הטכנולוגי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 144 שיח החדשנות החינוכית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 146 סיכום : בזכותם של מרחבים עמומים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 149 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 155 תקציר באנגלית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 161

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help