sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

ה ש פ ה ב שנ י ס פ ר י ם ש ל ג ר ו ס מ ן 9 בשנים האחרונות מתוך החלטה, וכמעט מתוך מחאה, לא כתבתי על ה בספרות שלי . [ . . . ] רציתי לכתוב על דברים אחרים,אזורי האסון האל חשובים לא פחות, שקשה למצוא להם זמן, ורגש וקשב מלא כאשר מסביב רועמת המלחמה, הכמעט נצחית . [ . . . ] כתבתי על גבר ואשה בתוך בועה הזויה שלשמכוננים להם שפה פרטית, כמעט הרמטית, אהבה . " ( שם ) בנו השני לצבא חש הכרח לכתוב על המציאותעוד מציין גרוסמן שעם גיוס הקשה שבה הוא חי . ) לתיאור מופע 2011 ( נופל מחוץ לזמן בהמעבר מתיאור חוויית השכול הוא מפתיעכך - ) שנכתב שלוש שנים אחר 2014 ( סוס אחד נכנס לבר סטנדאפ ב ) מציין ששני רומנים אלה מרחיבים את גבולות הז'אנר 5102וקיצוני . צורן ( שני כיוונים מנוגדים בתכלית . הראשון, בצורה הדרמטית, בלשוןשלהם ל השירית, בנושא ובאופן הצגתו כתוב בזיקה ברורה לטרגדיה, ואילו האחרון, קומדי כתוב מתוך זיקה ברורה לקומדיה . - בתיאור מופע סטנדאפ סוס ו ) 1998 ( שתהיי לי הסכין שני הספרים שבהם אני עוסקת במאמר זה דיו של האירוע האסוני בחייו של גרוסמן . י ) נמצאים משני צ 2014 ( אחד נכנס לבר יהאהרמיקום שונה זה הוא גורם מרכזי ביותר לשוני בשימוש בשפה כפעולה של בכל אחד מהספרים . ) הוא המבע פותח 7ה ! ! ! " ( עמ' – ב טוב קיסרי – "ערב טוב, ערב טוב, ער אפ המתואר לכל אורכו . ומכונן את מופע הסטנד סוס אחד נכנס לבר את הספר הספר כולו הוא ביצוע ותיאור, בו זמני, של הופעת סטנדאפ ייחודית של דובלה ידי - . ההופעה מבוצעת על ,2013 באוגוסט 75גרינשטיין, סטנדאפיסט בן ידי דובלה לצפות - הסטנדאפיסט ומתאר אותה אבישי, חבר ילדות, שהוזמן על להבחין בין סוגי מבעים שונים שדובלהניתן ) 2006 ( במופע . בלשונו של אוסטין ואבישי כמספרים המתחלפים של הספר משתמשים בהם . דובלה, הגיבור הראשי, משתמש במבע הביצועי, ואבישי, חבר הילדות שהוזמן לצפות במופע, משתמש במבע קביעתי ( אקספוזיטורי ) תוך שימוש בטענות, דיווחים, תיאורים . דומהוכ מה, - מה ולא רק אומרים דבר - יצועי עושים דבראוסטין מציין שבמבע הב המבע הביצועי עשוי להיות מוצלח או בלתי מוצלח ולא אמיתי או שקרי . עוד מציין אוסטין שהפקת המילים היא ההתרחשות העיקרית של המעשה, אבל רק

הקיבוץ המאוחד

אוניברסיטת תל-אביב. המכון הישראלי לפואטיקה ולסמיוטיקה ע"ש פורטר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help