sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

ש ו ש ן - א ס תר א ד י ב י 10 לעיתים רחוקות פעולה זו היא הדבר היחיד הנחוץ לביצוע מוצלח של המעשה . עי דרושות גם "נסיבות מתאימות [ . . . ] על ההליך להיותלהצלחת המבע הביצו כן . ) 137 : ( שםתתפים בו באורח נכון ובאורח שלם"מוצא לפועל על ידי כל המש שבאמצעות המבע הביצועי אנו מבצעים גם 'מעשה פרלוקוציוני',אוסטיןמציין שכאשר הוא אפקטיבי, הוא משפיע בדרך כלשהי על רגשותיו, מחשבותיו, ו והתנהגותו של הנמען . דעותי מבע ביצועי זה מתממש בכל אחד מהספרים באופן שונה לחלוטין . בספר ) המבע המילולי של יאיר מתקיים בשפה כתובה 1998 ( שתהיי לי הסכין המוקדם מצוטטת ומועתקת בכתב . לעומת זאת, בספר המאוחר, בריאתו,בלבד, החוזרת ידי אבישי היא - פה, וכתיבתו על - בעלםוקיומו הראשוני של המבע הביצועי ה ) מציינת את ההבדלים העקרוניים בין הלשון 3002שחר ( - מימושו השני בלבד . בן שחר, הדיבור - הכתובה ללשון המדוברת . בסיטואציה של שיחה חיה, מציינת בן הוא ספונטני, בלתי מתוכנן וחלק גדול מביצועיו נעשה באופן אוטומטי ולא שחר, מופק "בזמן אמת" בלחץ זמן, בלי שיש לדובר - מודע . הדיבור, מוסיפה בן זמן לשקול את דבריו, לתקן ולערוך אותם . הדובר שולף את היסודות הלשוניים מתוך הזיכרון לטווח קצר ועושה שימוש ביסודות הזמינים והשכיחים ביותר . המבנים הלשוניים המופקים בדיבור בתנאים כאלה אינם בהכרח מבנים שחר שהשיחה נבנית לא רק מאמצעים - . בנוסף, מציינת בןלשוניים תקניים לשוניים מובהקים אלא גם מתנועות גוף, הבעות פנים, גיוונים באינטונציה ובהדגשות קוליות . בשיחה חיה תפקיד מסירת המשמעויות אינו מוטל כולו על ( שם ) . הסימנים הלשוניים לגרוסמןב"אזור אסון" מאפשרת סוס אחד נכנס לבר כתיבת הספר להתאים את דיבורו של דובלה לכאן ועכשיו הישראליים תוך שימוש בשפה הבדל בולט ועיקרי בין שני הספרים באופן,דיבורית יומיומית . בהתאם לכך ) מציין שכרונוטופ 7002השימוש בשפה מושפע מהכרונוטופ של היצירות . בכטין ( שו בספרות באמצעיםהוא זיקת הגומלין המהותית ביחסי הזמן והמרחב, שנכב מנותי מתמזגים תווי ההיכר של המרחבוא - בכרונוטופ הספרותי . מנותייםוא והזמן בתוך שלמות קונקרטית, שנתמלאה משמעות . בכטין מציין שהכרונוטופ קובע את הז'אנר ואת סוגי הז'אנרים, ובנוסף, קובע גם את דמותו של האדם הותי . שהיא לעולם בעלת אופי כרונוטופי מ,בספרות

הקיבוץ המאוחד

אוניברסיטת תל-אביב. המכון הישראלי לפואטיקה ולסמיוטיקה ע"ש פורטר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help