sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

12 | לב ויגוצקי והתאוריה החברתית - תרבותית : אתגרים בחינוך - אז ועכשיו למורים ולתלמידים המשתתפים במחקרי הפעולה האלה, והן מראות שלומדים מתפתחים במהלך אירועי למידה לכיוונים בלתי צפויים ולא תמיד על פי תוכניתו של המורה או החוקר . קוזולין, פסיכולוג חינוכי ממוצא רוסי, מחשובי הפרשנים של ויגוצקי בעולם, הוא מנהל מיזמי המחקר והאימון הבין - לאומיים במרכז פוירשטיין לקידום כושר הלמידה וראש התוכנית לתואר שני בחינוך מיוחד במכללת אחוה . עבודות המחקר שלו עוסקות באבחון דינמי, בלמידה מתווכת, בהתערבות קוגניטיבית ובצרכים מיוחדים של ילדים מרקע תרבותי שונה . מחקריו מבוססים על אוכלוסיות גדולות ועל מחקר כמותני המודד את השפעת ההתערבות על הלומדים באמצעות מבחנים לפני ההתערבות ואחריה ובהשוואה לקבוצת ביקורת . שני הכותבים שיתפו פעולה בעבר בתרגום לעברית ובעריכה של הספר Mind in Society , שיצא לאור בישראל בשם למידה בהקשר חברתי, התפתחות התהליכים הפסיכולוגיים הגבוהים ( 2004 ) . בספר הזה הם מציגים את ההיבטים השונים של התאוריה החברתית - תרבותית בישראל ואת הפיתוחים הרבים של גישה זו בעולם . שרה שמעוני תודות להוצאת מכון מופ"ת ולעורכת הראשית היוצאת ד"ר יהודית שטיימן על התמיכה לאורך כל הדרך, ולד״ר דודו רוטמן העורך הראשי הנוכחי, על השלמת התהליך . לעורכת האקדמית ד"ר שרה שמעוני על הקריאה המעמיקה של הספר ועל הרעיונות החשובים לעיצובו . לעורכות הלשוניות, לילך צ׳לנוב ועדי רופא, ולעורכת הגרפית, בלה טאובר, על עבודתן היסודית . תודה למאיה זמר על איוריה . לפרופ' יהושפט גבעון, פרופ׳ רחל משיח, ד"ר קלודי טל וד"ר טלי נחליאלי על ההקשבה ועל העצה . לסטודנטיות לתואר השני במכללת לוינסקי, שהרשו לנו לצטט מעבודותיהן .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help