sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

רשימת האיורים והלוחות איור 1 : תיווך התפקידים המנטליים הגבוהים על פי ויגוצקי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68 איור 2 : תאוריית הפעילות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70 איור 3 : מערכת פעילות בין - אישית מורכבת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72 איור 4 : התמרה הדדית על פי אנגסטרום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74 איור 5 : משולש הקשב המשותף . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98 איור 6 : מפת מושגים בנושא התפתחות מלמעלה למטה, מלמטה למעלה ומימין לשמאל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125 איור 7 : אזור פיתול החגורה הקדמי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129 איור 8א' : תבנית תפיסתית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 157 איור 8ב' : אשליה אופטית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 157 איור 9 : טקסט לדוגמה בכתב ואי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 161 איור 10 : מטריצה פרוגרסיבית רגילה של רייבן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 177 איור 11 : מטלת היתדות של ריי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 208 איור 21א' : מבחן קוביות קוהס . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 216 איור 21ב' : ציור דו - ממדי של הקוביות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 216 איור 13 : פעולה של הסמלה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 235 איור 14 : כיצד להתאים ציור לדגם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 236 איור 15 : משימת הנקודות ומשימת פלנקר אריקסון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 238 איור 16 : משימת מתמטיקה לכיתה א' . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 241 איור 17 : משימות פיאז'ה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 242 איור 18 : התכונות ודרכי החשיבה הנדרשות ממורים חדשנים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 279 איור 19 : הגדילה המעריכית של תרבות האינטרנט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 294 איור 20 : מהפכת המרשתת בחינוך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 295 איור 21 : התפקידים המגוונים והמורכבים של המורה בדור הראשון של סביבות הלמידה המקוונות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 297 איור 22 : סביבות למידה מקוונות על פי גריסון ואנדרסון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 299 איור 23 : התנסות יעילה בלמידת חקר בסביבת למידה מקוונת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 301 איור 24 : הסביבה הלימודית בלמידת חקר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 303 איור 25 : פעילות הוראה - למידה - הערכה במיזם סביבות למידה מערבות בפינלנד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 304

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help