sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

שער 4 - פדגוגיה חברתית - תרבותית וסביבות למידה פרק 10 : לקראת פדגוגיה חברתית - תרבותית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 229 מחינוך רטרוספקטיבי לחינוך פרוספקטיבי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 229 המודל החינוכי הוויגוצקיאני במבט לעתיד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 230 תוכניות ויגוצקיאניות לטיפוח מיומנויות קוגניטיביות של ילדי גן חובה . . . 233 תוכנית טרום - בית ספר לפיתוח תפקודים ניהוליים - שליטה בתפקודי ההכרה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 236 תוכניות אימון קוגניטיבי לגיל בית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 239 פדגוגיה תרבותית - סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 247 פרק 11 : פדגוגיה דיסקורסיבית - סביבות למידה חברתית המבוססות על שיח . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249 דיאלוג ללא מילים - הוראה מותאמת - תלמידים להנגשת שילובם של ילדים עם צרכים מיוחדים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249 אוריינות בגיל הרך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 255 הוויכוח על תחילת הוראת הקריאה ועמדתו של ויגוצקי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 258 הוראת הכתיבה בבית הספר היסודי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 263 הוראה - למידה בדרך החקר בתחום המדעים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 268 הוראה - למידה כהשתתפות בקהילה לומדת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 273 קהילות לומדות של מורים ומורי מורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 278 פרק 12 : הוראה - למידה בעידן המרשתת והאינטליגנציה המלאכותית . . . . . . . . . . . 283 חשיבותה וייחודה של ההוראה האנושית בראי הפסיכולוגיה האבולוציונית ובמבט לעתיד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 284 חשיבות החיקוי להוראה - למידה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 287 חשיבות הדמיון והחשיבה היצירתית להוראה - למידה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 290 סביבות למידה מקוונות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 293 שלושה דורות של יישומי אינטרנט בחינוך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 294 אחרית דבר : ויגוצקי והחינוך בישראל בתחילת המאה ה - 21 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 312 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 316 תקציר באנגלית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 351

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help