sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

ייחודו של האדם על פי ויגוצקי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51 הדיאלקטיקה שבין כלים לסימנים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52 הדיאלקטיקה שבין הפרט לחברה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 54 לב ויגוצקי ומרשל מקלוהן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59 ויגוצקי בעידן המטה - קוגניציה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65 פרק 5 : חשיבה ודיבור - מלב ויגוצקי למייקל טומסלו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89 התפתחות הדיבור האנושי - פילוגנסיס . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90 התפתחות הדיבור אצל הפרט - אונטוגנזיס . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94 פרק 6 : שפה ותרבות - בין לוקלי לגלובלי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 132 שפה ותרבות בעידן הגלוקליזציה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139 האנגלית כשפה גלוקלית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142 שער 3 - אינטליגנציה, התפתחות ואבחון תלוי תרבות וחברה פרק 7 : האינטליגנציה כמבנה תלוי תרבות וחברה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 149 המודל הפסיכומטרי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 150 הבדלים בין - תרבותיים בקוגניציה על פי המודל החברתי - תרבותי . . . . . . . . . . 154 בתי ספר שונים, תפקודים קוגניטיביים אחרים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 167 מעבר מתרבות לתרבות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 170 קוגניציה בחברה רב - תרבותית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 188 פרק 8 : טווח ההתפתחות הקרובה בהקשרים של התפתחות, הוראה ואבחון . . . 190 פעילות מובילה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 190 טווח ההתפתחות הקרובה בהקשר ההתפתחותי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 192 טווח ההתפתחות הקרובה בהקשר החינוכי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 196 פרק 9 : ניבוי פוטנציאל הלמידה ואבחון דינמי של חשיבה והתפתחות . . . . . . . . . . 207 מנת משכל או פוטנציאל למידה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207 היכולת ללמוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207 רעיון טוב אינו מספיק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 209 חידוש העניין באבחון דינמי במערב בשנות השישים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 212 פוטנציאל הלמידה - עדיין מושג חמקמק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 222

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help