sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

מקום לפעולה 13 אינו גוזל את מקומו של דבר אחר . הרעב לעבודה יצירתית היה ממשי, והמרחב שנוצר בשבילה במפגשים היה כל כך מוחשי, ברור ונחוץ, עד שבתום אותה סדנה בת חודש, היה נכון ומשמח לכולנו להמשיך להיפגש ולעבוד . בחרנו להמשיך את האימון הכוריאוגרפי ואת הצגת המחשבות והעבודות – בתהליך לפרק זמן שהלך והתארך, והפך בדיעבד לשנת הפעילות הראשונה של כ ל י ם . במהלך שנה זו הצטרפו אלינו יוצרות נוספות : הילה קרקש, יפעת פל ברקאי, ענבל שחר ומורן אברג'ל . הקבוצה גדלה, וגם המפגשים עצמם התארכו בהתאם . במהלך תקופה זו נוצרו שיחות שבהן החלו להתגבש תובנות על נחיצותה של המסגרת, ועל האופן שבו היא תומכת בתהליכים היצירתיים של כל אחת ואחת מהיוצרות . הכרנו בחשיבות הרבה של העבודה עם הקבוצה כמקהלת קולות המלווים התגבשות של יצירה חדשה, במקום המכיר מקרוב את הדנ"א של תהליך היצירה על כל שלביו - הקבוצה היוותה מעין מרכז מידע או מרכז זיכרון של המניעים, העניין, הרגשות, השאלות, המחקר והאבולוציה של כל תהליך ותהליך . התאהבתי בעבודה החדשה שלי . פגשתי באופן מוחשי את הניסיון שצברתי במשך השנים, והמפגש הזה אפשר לי לנתב ולהעמיק את המחשבה על פרקטיקות עבודה, הוראה וליווי אמנותי . במהלך אותה שנה השתעשעתי במחשבה להקים מחלקה לכוריאוגרפיה באחד מבתי הספר הגבוהים לאמנות והתחלתי ללמוד ולמפות את הקיים . במהלך המיפוי הזה, נפגשתי עם טל גרבינסקי לשיחה על תכנית הלימודים לתואר שני במרכז לאבאן בלונדון, שהיא סיימה לא מכבר . במהלך השיחה שלנו, הציעה טל להקים בית ספר עצמאי לכוריאוגרפיה, ולא להיכנס למוסד קיים . השם כ ל י ם נולד בשלבים הראשונים של המחשבה על יצירת מסגרת קבועה לעבודה ולמחשבה כוריאוגרפית מאותו מקור עלום שממנו רעיונות חדשים מגיחים לעולם . אף על פי שהמילה "כלים" ודאי הדהדה

הוצאת אסיה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help