sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

67 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ? מה נשמר ומה השתנה – שימור ערך : 2 פרק 69 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . כמותית לחשיבה כבסיס הכמות שימור הבנת : מבוא 69 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . לחלקים סופית קבוצה ופיצול הכמות שימור 70 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ' גדולים מספרים ' : הכמות שימור עקרוןשל הכללות 71 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . החשבון פעולות ושפת כמות שימור 72 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . כמות בפיצולי ושינוי שימור , שוויון של ים היבט 74 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הרכיבים וכמות שנשמר מספר : הפיצול משימת של הכללות 75 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . בתוך ערך שמור שינויים הפעילויות בנושא תיאור : 1 . 2 פעילות 79 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ? ילדים שניבין בובות לחלק : כיצד הצגת הפעילות : פעילות ה ניתוח מתמטי ודידקטי של 82 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . משמעויות ודרכי הפיצולפיצול קבוצה לשתי קבוצות : : 2 . 2 פעילות 97 . . . . . . . . . . . . . . . . . . ם העתיקה כמעט כמו במצרי ? שבר לפצלכיצד : הצגת הפעילות : ניתוח מתמטי ודידקטי של הפעילות 101 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שימור כמות ופיצולים בקבוצה של שברי יחידה : 3 . 2 פעילות 114 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . מתפצלות ינן שא כמויות : הצגת הפעילות : דידקטי של הפעילות ניתוח מתמטי ו 116 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . לקבוצות שוות . . . . . . דרכי פיצול של קבוצה : 4 . 2 פעילות 126 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ולם א , שווים כולם פעילות : הצגת ה פעילות : ה ניתוח מתמטי ודידקטי של 129 . . . . . . . . . . עוקבים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . למחוברים ווים ממחוברים ש 142 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הצגות של מספר טבעי כסכומים אינסופיים : 5 . 2 פעילות 152 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . נוספות לפעילויות הצעות 157 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 לפרק מקורות רשימת

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help