sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

151 לייצג / להציג את הגוף : הערות על העבודה של מג סטיוארט ושל Damaged Goods צעד ראשון : Disfigure Study ו - No Longer Readymade , או חיווי הגוף 152 מחקר של הגוף 155 כוריאוגרפיה קונסטרוקטיביסטית 160 ריקוד / דימוי / מונטאז׳ 165 סקירה מחודשת של No Longer Readymade 169 מזעור מינימלי של משמעות, או רדיקליזציה של מחול הבמה 172 אינטרמצו : תיאטרליות והאחר המביט 175 חיווי של אימ / פוטנציאליוּת צעד שני : 101 Highway , או דקונסטרוקציה של חיוּת 181 חיוּת ו / או ה“פוליטי“ 187 ביצוע של סובייקטיביות פוסטמודרנית 191 אינטרמצו : חיוּת בתור ייצוג / הצגה 195 חתירה תחת ייצוג / הצגה 198 קסם צליל, או הסגירות של הייצוג 202 קודה : “היות מונע“ וה“מניע“ 209 מקורות 215 מחול מעבר ל“אנושי“ : חשיבה בראי התפתחויות חדשות במחול העכשווי צעד ראשון : הגדרה של מחול רפלקסיבי 216 נקודות המבט של המחול 219 כוריאוגרפיה בתור “וידיאוגרפיה“ 223 אינטרמצו : חשיבה מחודשת של אמנות קונספטואלית 229 ממחול פוסטמודרני / סטי למחול קונספטואלי 235 השם מחול רפלקסיבי צעד שני : הכללה של מחול וכוריאוגרפיה 241 העכשוויות של המופע 246 אינטרמצו : ביצוע של רעיונות 251 דקונסטרוקציה של הומניזם גופני 256 כתיבה משותפת של מחול 260 “מחול ( או כוריאוגרפיה ) באופן כללי“ 264 הממשלתיות של הכוריאוגרפיה 269 קודה : המדיום של המחול, הטבע של הכוריאוגרפיה 271 מקורות

הוצאת אסיה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help