sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

התייחסות הילדים לטקסט הסיפורי : מאפייני השיח . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 150 התבנית הסיפורית, השחזור הפרשני ומה שביניהם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 190 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 193 שער שני | מבעד לזווית קצת אחרת פרק 4 | גלגוליו של סיפור : סיפור אחד - משחקים רבים לו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 197 מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 197 שחזור פרשני של ילדים לסיפור "כיפה אדומה" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 198 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 209 פרק 5 | קולם של הילדים : משחק - כאילו בעקבות סיפור מנקודת מבטם . . . . . . 210 מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 210 מצבי קושי במשחק ודרכי ההתמודדות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 213 חוויות מעצימות במהלך המשחק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 224 תובנות של ילדים לאחר משחק - כאילו בעקבות סיפור . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 231 ממבט אישי : פרספקטיבה של ילדים בעקבות ראיונות אישיים . . . . . . . . . . . . . . . . 242 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 247 שער שלישי | כינון קהילה לומדת : נתיב חלופי בהכשרת מורים פרק 6 | קהילה לומדת : קולם של השותפים לתהליך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 253 קהילה לומדת : הסיפור שלנו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 253 תהליכים קולבורטיביים מקבילים : לומדים על ילדים – לומדים על עצמנו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 257 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 270 פרק 7 | בין דידקטיקה לפרקטיקה : הטמעה והתאמה של עקרונות . . . . . . . . . . . . . 272 משחק - כאילו בעקבות סיפור : חלק מתוכנית לימודים המטפחת אוריינות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 272 היבטים יישומיים בתהליך הלמידה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 273 שילוב המחקר כחלק בלתי נפרד מתוכנית ההכשרה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 281 קשיים ולבטים בתהליך התיעוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 283 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 285 אחרית דבר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 287 נעילה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 289 רשימת המקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 291 נספח 1 : רשימת תמלילים שקודדו לניתוח כמותי ( תועדו באמצעות מצלמת וידאו ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 309 נספח 2 : רשימת הסיפורים ששימשו בסיס למשחקי - כאילו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 311 על המחברות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 313 תקציר באנגלית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 316

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help