sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
From:  > לשחקן > הקדמה

Page:13

הקדמה 13 בידי תלמידים מרחבי אירופה — גרמניה, קרואטיה, ספרד, בלגיה, פינלנד ואנגליה — וכיום הארגון מארגן סדנאות ברחבי אירופה, אסיה, המזרח הרחוק והמזרח התיכון . ארגונים נוספים קיימים בברזיל, באיטליה ובקנדה, ובקרוב גם בישראל . כך, תוך עשרים שנה, הפכה טכניקת צ׳כוב מטכניקה אזוטרית הידועה למתי מעט, לטכניקת לימוד מרכזית במקומות רבים בעולם . ה ט כ נ י ק ה ש ל צ ׳ כ ו ב ו – Im a g e Wo r k Tr a i n i n g כדי לסגור את המעגל, משהו על הקשר האישי שלי לטכניקה של צ׳כוב . אחרי שלמדתי מפיטר פריי, יצאתי לדרך עצמאית של לימוד תיאטרון באנגליה, עבודה כשחקן מקצועי בארץ ( בין השנים 1966 - 1971 ) , לימודי בימוי ודוקטורט באוניברסיטת ברקלי, ולאחר מכן הוראת משחק ובימוי במשך 28 שנים בחוג לאמנות התיאטרון של אוניברסיטת תל אביב . במשך כל השנים הללו למדתי בהזדמנויות רבות שיצרתי לעצמי ממורים רבים שכיוונו אותי לתחום מאוד מסוים של עבודת השחקן — הקשר בין גוף לדמיון, בהם סטיבן ג׳וסף ( שהיה מורה שלי בחוג לתיאטרון באוניברסיטה של מנצ'סטר והקים את תיאטרון הזירה המקצועי הראשון באנגליה ) , ג׳קלין קרונברג ( שהקימה את תיאטרון האימפרוביזציה המצליח Theatre Games בתיאטרון החאן הירושלמי שפעל בשנים 1968 - 1971 ) , אאוג׳ניו ברבה ( , ) Eugenio Barba ג׳ו צ׳ייקין ( , ) Joe Chaikin ולא ובהשראה

הוצאת אסיה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help