sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
From:  > לשחקן > הקדמה

Page:8

מייקל צ׳כוב 8 ה ט כ נ י ק ה הטכניקה של צ׳כוב היא בראש ובראשונה טכניקה “טבעית“ שמייקל צ׳כוב יצר על ידי כך שניתח את אופן היצירה שלו כשחקן מבריק בלהקה של סטניסלבסקי בתיאטרון האמנותי המוסקבאי ( . ) MXAT ניתוח זה הוביל להבנה של תהליכים ספציפיים בעבודה שלו כשחקן, שלהם הוא נתן שמות, ואחר כך המציא תרגילים כדי להעביר את הידע האינסטינקטיבי הזה שלו לאחרים . זה מקור ה“טבעיות“ של השיטה שמדגישה את הקשר המופלא והטבעי בין הגוף לדמיון בעבודת השחקן וביצירת דמות על הבמה, ואיננה מעמיסה על השחקן חיטוט מורכב ולפעמים בעייתי בתוך נפשו פנימה . ה י כ ר ו ת ר א ש ו נ ה ע ם ה ט כ נ י ק ה ש ל צ ׳ כ ו ב ההיסטוריה של הטכניקה של מייקל צ׳כוב לאחר מותו מרתקת לא פחות מתיאור התפתחותה בחייו . כדי לעקוב אחרי הפרישה הגדלה והולכת של הטכניקה והפיכתה לטכניקה מרכזית להוראת משחק, ברמה אחת עם טכניקות מפורסמות אחרות במערב : שיטת סטניסלבסקי ; ה – Method האמריקאי, שפותחה על ידי לי שטרסברג בארצות הברית בעקבות סטניסלבסקי ; ושיטת מייזנר, האמריקאית אף היא . אני מבקש להתחיל את המסע מנקודת מבט אישית . בשנת הלימודים 1962 - 1963 התקבלתי לחוג לאמנות התיאטרון באוניברסיטת תל אביב, מיסודו של פיטר פריי . האוניברסיטה היתה

הוצאת אסיה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help