sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

הקדמה | 11 ואוה לאוטרשטיין-פיטליק, והוא מציע מגוון פעילויות להגברת המוטיבציה ללמידה . את הפרק החמישי, 'רעש בכיתה', כתבו תמי ויסמן ודבורה גורב, והוא עוסק בתפיסות ובאמונות הקיימות אצל מורים בנוגע לרעש בכיתה ובאפשרות לשנותן באמצעות אימון . הפרק השישי, ׳שיטות ותאוריות בניהול כיתה – מאגר תקצירים׳, חותם את הקובץ ובו מגיש אליעזר יריב תקציר של מגוון תאוריות מרכזיות ושל שיטות מעשיות לניהול כיתה . אנו מבקשים להודות למכון מופ"ת ולעומדת בראשו, ד"ר מיכל גולן . תודתנו נתונה לד"ר בתיה אילון, העורכת האקדמית, ולד"ר יהודית שטיימן, ראש הוצאת הספרים והעורכת הראשית, שסייעו בעריכה ; לעורכי הלשון איסי שמש, ד״ר אסיה שרון ומירב כהן - דר ; לצוות ההוצאה לאור ולצוות המִנהלי שליווה את עבודתנו ותמך בה במסירות רבה . לאכסניה זו, שהיא ייחודית בעולם כולו, תרומה חשובה לקידום הכשרת המורים בישראל, והצוות שלנו זכה להסתייע בה . כמו כן אנו מודים למורים הרבים ולסטודנטים ששאבנו מהם חוכמה וגם ציטוטים לרוב . קריאה מהנה ומועילה, אליעזר יריב ודבורה גורב

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help