sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

רשימת הטבלאות 1 . התאמת סידור הישיבה למאפייני הקבוצה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102 2 . סגנונות הוראה וניהול משמעת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 166 3 . סיכום הנהלים ושגרת הכיתה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 172 4 . השפעת תכניות הוראה על הצלחת התלמידים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 180 5 . פעילויות בכיתה – מהות, יתרונות וחסרונות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 183 6 . התועלת והסיכונים בהחלטות הכרוכות בפעולה או בהימנעות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 204 7 . חמש התכניות הבסיסיות לשינוי התנהגותי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 234 8 . תכונות של מורים ושל בתי ספר המקדמים מוטיבציה אוטונומית ללמידה . . . . 239 רשימת התרשימים 1 . מערכת יחסי הורים-מורה שבה הילד נתפס כקורבן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 54 2 . סידור כיתה במבנה של 'עצמות דג' . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105 3 . המסגרת המעגלית של הסיור בסביבה החוץ-כיתתית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125 4 . מעגל התכנון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125 5 . המעגל הפדגוגי – ההתרחשויות בטיול . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126 6 . מעגל הפעולה – הפעולה הפיזית והפעילות הלימודית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 130 7 . שלבי תכנון שיעור . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 182 8 . היסודות שבאמצעותם המורה בונה ומארגן את השיעור . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 237 9 . פירמידת התגובות החינוכיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 251 שער מקוון : ללמוד כיצד לנהל כיתה ( הדגמת מפגשים ) עורכות : דבורה גורב ותמי ויסמן הקדמה / תמי ויסמן ודבורה גורב נושא ראשון : השותפים לעשייה החינוכית – יחסים בין-אישיים / תמי ויסמן ודבורה גורב נושא שני : פתיחת שנת הלימודים - השיעורים הראשונים של היום הראשון / הדס כץ שדה חן, תמי ויסמן, דבורה גורב נושא שלישי : למידה שיתופית / מלכה פורמן, תמי ויסמן ודבורה גורב נושא רביעי : מוטיבציה ללמידה ולהוראה / דבורה גורב, תמי ויסמן ואוה לאוטרשטיין - פיטליק נושא חמישי : רעש בכיתה / תמי ויסמן ודבורה גורב נושא שישי : שיטות ותאוריות בניהול כיתה – מאגר תקצירים / אליעזר יריב נספחים

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help