sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

נושא ראשון : השותפים לעשייה החינוכית – יחסים בין-אישיים | 13 הנחיות למשתתפים הנחיות והערות למנחי הפעילות תארו שיח אפשרי בין המורה לבין התלמיד בעל המכשיר בכל אחד ממצבי ה'אני' של המורה ושל התלמיד ( מורה ילדי, מורה בוגר, מורה הורי ; ילד ילדי, ילד בוגר, ילד הורי ) . תארו שיח אפשרי בין המורה לבין ההורה בכל אחד ממצבי ה'אני' הללו . תארו שיח אפשרי בין המורה לבין הכיתה לאחר שהתלמיד הוצא מהכיתה, במצב אני-בוגר של כולם . בעקבות השיחות שהצעתם, אילו הייתם במקומה של המורה, איך הייתם מרגישים, וכיצד הייתם אתם מתמודדים עם הבעיה ? נושאים לדיון : האגו שלי מול האגו של כל השאר . איך אני מקבל דברים כגון הערה פוגעת, הערות של מורה X על מורה ( Y או עליי ) – האם אני מבליג, תוקף או מטפל בכך בצורה עניינית ? איזה ממצבי ה׳אני׳ מאפשר לי לעשות זאת ?

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help