sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

נושא ראשון : השותפים לעשייה החינוכית – יחסים בין-אישיים | 9 2 . ליצור מאגר פתרונות אפשריים לדילמות המועלות בשיעור והעוסקות במערכות יחסים . בנושא זה מוצגים שני מפגשים : מפגש 1 – מיפוי השותפים למעשה ההוראה . מפגש 2 – ההיבט הרגשי של מערכות היחסים . מפגש 1 – מיפוי השותפים למעשה ההוראה הנחיות למשתתפים הנחיות והערות למנחי הפעילות משימה 1 : מיהם השותפים לעשייה החינוכית בבית הספר ? בנו מפת מושגים המקשרת בין השותפים . כתבו על כל חץ מילה או כמה מילים המתארות את סוג הקשר . לדוגמה – על החץ בין מורה למנהלת יהיה כתוב ׳מתן הוראות׳, כאשר ראש החץ מכוון למורה . מורים רבים אינם מודעים למורכבות מערכות היחסים בבית הספר ולהשפעה שלהם הן על ההוראה בכיתה הן על ניווטה כתוצאה מכך . מטרת התרגיל היא להעלות את מודעות המשתתפים למורכבות זו . משימה 2 : נצפה יחדיו באירוע ׳יש גבול׳ מהדקה השלישית עד סוף הדקה השישית ( 05 : 3 – 55 : 5 ) : http : / / www . youtube . com / watch ? v = mnLi We_iFwc מהי הבעיה המרכזית העולה מתוך אירוע זה ? המשך : http : / / www . youtube . com / watch ? v = 1 WA gDaeqKMY ומה חושבים ואומרים התלמידים ? http : / / www . youtube . com / watch ? v = O_0 F QYmbA2 U דיון : התבוננו במפה שיצרתם – האם כעת תרצו לשנות בה משהו ? בשני האירועים מדובר בגבולות האחריות של כל אחד ואחד מן המשתתפים .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help