sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

הקדמה | 7 רוב המפגשים מתבססים על מעגל הלמידה של קולב ( 1983 , ) Kolb, הכולל את השלבים האלה : העלאת ידע קודם, התנסות, התבוננות, המשגה ויישום ( דרסלר, 2013 ; 1983 . ) Kolb, לכל המפגשים מבנה אחיד . המפגש מתחיל במבוא, לאחר מכן מתוארת הלמידה שעשויה להתאפשר במפגש, ומפורטות הפעולות שיתבצעו במהלכו, ולבסוף מובאת טבלה עם הנחיות למשתתפים והנחיות והערות למרצים ולמנחים . ברוב המפגשים הצענו חלופות אחדות לבחירה כדי לאפשר למנחים להתאים את השיעור לקבוצות השונות . כללנו חומרים מגוונים שמהם ניתן לבחור את המתאימים ביותר לכיתה ולמטרות המורה .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help