sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

השיעורים המתווכים בידי המורות והמורים , הגננות והגננים . אם יינתנו להם כלים מתאימים כמו מסע חשיבתי או למידה דינמית , לא יהיה צורך בצבא של מומחים בשכר . אנשי החינוך עצמם הם אלה שיפתחו את השיעורים ביצירתיות רבה ובהתאמה לאוכלוסיות הלומדים בכיתותיהם . השימוש בכלים של מסע חשיבתי ולמידה דינמית מאפשר למורים ליצור שיעורים יצירתיים ומגוונים , שמועשרים מאוד בעת השיח המתווך בכיתות . הם יכולים ליצור את האינטראקציות הלימודיות המתאימות להוראת התוכן הנדרש , להאזין למגוון נקודות המבט שמועלות בכיתה ולשוחח עם הלומדים השונים תוך התייחסות אל מקומם הריאלי . בשנים האחרונות הייתי עד למאות רבות של מסעות חשיבתיים ויישומים של למידה דינמית . אלה פותחו בשיעורים ובהשתלמויות שהעברתי באוניברסיטה העברית בירושלים ובמכללות לחינוך דוד ילין ואורנים שאני מלמד בהן כעת . אני יכול לקבוע שאנשי החינוך מסוגלים לאפשר ללומדים בכיתותיהם לבטא את תובנותיהם ותחושותיהם ביחס לנלמד . למדתי ואני לומד רבות מהשיח עם הסטודנטים בשיעורים ומההתנסויות שלהם בכיתות ובגני הילדים . תוצרים של עבודתם במסגרת כיתתית ובעבודה פרטנית עם לומדים מוצגים בספר . עם השנים מתרבים התוצרים הראויים של הסטודנטים , והיו לי לבטים רבים לפני שהחלטתי לכלול בספר תוצרי למידה מסוימים ולא אחרים , טובים לא פחות . הקושי המבורך הזה מעיד על יעילותה של שיטת ההוראה שתוצג להלן . הספר שלפניכם מציע לאנשי חינוך כלים שיאפשרו להם ליצור הוראה קשובה בנושאים ובתחומי לימוד שונים , עם מגוון של אוכלוסיות לומדים בכל הגילים .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help