sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

ולהפך , מעין , imitatio Ego כל זאת עד להבטחת ההתמזגות העתידית בין העצמי לצלם האלוהי ; מן הצד השני ציר ההזדהות והכינון ההדדיים של הסובייקט הצופה ( המודרני ) ושל הדימוי האחר – המסכי , ולהפך . כל זאת החל ממסך הקולנוע ועד למסך – האפרטוס של הגוגל גלאס , המשתלב עם עינו של הצופה . מדובר כאן בסובייקט המתקיים בזמן הצפייה , בסובייקטיביות שמתרחשת בזמן זה ומגיבה לאידיאל האני שמבסס אותה . לא מדובר כאן רק בדימוי המצוי בתוך המסך , אלא גם בעצם המפגש עם המסך כפלטפורמה , לרבות הדימוי שבו . נטען שהדינמיקה המערבית בין הצופה לבין המסגרת הנרקיסיסטית שלו , שהיא המסך — בין שזה מסך ממשי , אישי , חברתי או פנימי — היא מעין הרחבה תרבותית של הסיטואציה הנוצרית של צפייה בצלב ובצלוב . כל אלה באו לידי ביטוי באיגרותיו הרדיקליות של פאולוס , המתקדשות בדפי הברית החדשה , ובדברי השליחים מחברי הבשורות , שלרוב התמידו בגישתו הפוסט – יהודית והאולטרה –ויזואלית לעבר עיצוב החזותי המערבי . הצליבה הייתה בראש ובראשונה חיזיון רומי למען יראו נתיני האימפריה וייראו , מופע ראווה שהיה רחוק

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help