sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

זיכרונות של חוויות דחייה חברתית וחקירתם בגישה נרטיבית : דברי מבוא בשממוֹן הזה אחפ ֹץ בדד היוֹת ; וּבהתעטף הלב וּבהיוֹת וֹ למסוֹס אל תראני עין זר , זר לֹא יבין את זאת – וערירי אחרישה ביגוֹני . ( ביאליק , " ביום קיץ , יום ח ֹם " ) אהבתי ללכת לבית ספר . לא ממש בגלל הלימודים , אלא יותר בשל החברה . למעשה אין לי יותר מדי זיכרונות מהילדות שלי . כמעט כל חוויה שאני מספר עליה לעצמי קשורה באופן כזה או אחר לחוויה בבית ספר . כל דבר שמספרים עליו , אני מנסה ישר להיזכר היכן הייתי בשלב הזה בבית ספר : באיזו כיתה , עם איזו מורה , עם אילו חברים , באיזה טיול וכיוצא בזה . בסך הכול אהבתי את ההפסקות , את ערבי הכיתה , את העובדה שהיו לי מוקדי עניין . כל חבריי הטובים באמת הם משם ( אוהד , בן . ( 47 החיים בבית הספר זכורים לי כתקופה אפורה בחיי . בהיותי ילד צעיר חלמתי על היום שבו אגדל ואהיה אדון לעצמי . חלמתי שאוכל להיות מבוגר , אחראי למעשיו , מפרנס את עצמו , קובע לעצמו את סדר היום , נטול דאגות , מטלות ומבחנים , ובעיקר בוחר לעצמי עם מי אני רוצה להיות , כמה , מתי ואיך . אני זוכר את בית הספר כיציאה מתמדת לשדה קרב , שבו אני יודע איך אני מתחיל את היום , אך לא יודע איך אסיים אותו . את האינטראקציה עם המורות לא אהבתי במיוחד , למרות שלא הרגשתי שהן שונאות אותי , אבל אני לא אהבתי אותן . תמיד עלו אצלי שאלות כמו איך היא הגיעה להיות מורה : היא לא אוהבת

פרדס הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help