sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

שיחות וראיונות עם מורים ומורות , ארגן את הרגשות והתובנות שלהם בקטגוריות רלוונטיות באשר הם קולות אותנטיים מן השטח . הרבגוניות , כפי שכבר ברור אחרי קריאת מבוא זה , אינה רק במהות הגישה החינוכית המועדפת להוראה הפרטנית , אלא גם בקשת הכותבים והנושאים שהזדמנו לספר שלפניכם . אין מורשת דיסציפלינרית המאחדת את הכותבים ואף על פי שלכולנו זיקה לענייני חינוך והכשרת מורים , אנו נבדלים מאוד בתחומי העיסוק המקצועיים . המשותף לנו , ואנו מזמינים אתכם הקוראים לחבור אלינו , הוא ההתמסרות לאתגר הטמון במימוש יכולותיהם הגלויות והכמוסות של התלמידים באמצעות הוראה פרטנית . לגישתנו , אין מוותרים על שום תלמיד או תלמידה ומכאן התעקשותנו שהרבגוני הוא הסטנדרטי החדש . מקורות דרסלר , מ ' וסלע , ל ' ( . ( 2010 אאוריקה . 4 – 2 , 29 תמיר , י ' ( . ( 2015 מי מפחד משוויון : על חינוך וחברה בישראל . תל אביב : ידיעות ספרים .

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help