sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים מבוא ..................................................................................................... 7 שער ראשון : ההוראה הפרטנית כנדבך מרכזי בחינוך ההומניסטי ובפדגוגיה מיטבית נמרוד אלוני | גישה הומניסטית ודיאלוגית כעמדת מוצא להוראה הפרטנית ........................................................................ 17 קובי גוטרמן | ניצב פרו שׂ על היחיד והגדודים : הוראה מיטבית מבוססת תיאוריה ופרקטיקה 25 ...................................................... ענת ברגול - שקד | הקול / הכול בקשר : יחסי אנוש משמעותיים בקשרי הוראה - למידה כחמצן רגשי ומוטיבציוני למורים ולתלמידים 39 .................................................................................. ציפי ליבמן | הוראה לקראת הבנה - נקודת המבט הקונסטרוקטיביסטית ................................................................. 50 שער שני : הוראה פרטנית במרחב הבית ספרי גילת טרבלסי | הגיונותיה של ההוראה הפרטנית בבית הספר 61 ..... בתיה צור | עיקרים ודרכים בפיתוח כישורי שפה 72 ........................ גילת טרבלסי | הוראה מותאמת : בניית עמודי התווך להוראה המאפשרת מענה מיטבי לשונות בין לומדים ולמגוון סגנונות למידה 86 ......................................................................................... אילת סימן טוב וענת ברגול - שקד | השיחה האישית ככלי לחיזוק משאבים התורמים לרווחה נפשית ולחוויות הצלחה של הסטודנט ............................................................................... 94 דובי וייס | הוראה פרטנית בסביבת למידה משולבת תקשוב ..... 103 אירית כהן נר - גאון | דיון מבוסס טיעון בקבוצה הקטנה 112 ............

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help