sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

תוכן העניינים מבוא | בהאא ' מח ' ול ועלית אולשטיין ............................................................. 5 שער ראשון : ערוצי הבנה בשדה האוריינות קידום של מיומנות הבנה בעזרת תוכנית התערבות אינטראקטיבית - אינדיבידואלית ממוחשבת | בהאא ' מח ' ול ועלית אולשטיין .......................... 15 התרומה של מודעות מורפולוגית להבנת הנקרא בערבית | ורד וקנין - נוסבאום , סוהיר סבאח ורנדה עבאס ................................................................................. 45 שילוב אסטרטגיות חשיבה מסדר גבוה בהוראת הטקסט העיוני | ראויה ג׳רג׳ורה - ברבארה ורימא אבו ג׳אבר - בראנסה ...................................... 67 השפעות הסוגה הספרותית ואופן הצגת הטקסט על הבנת הנקרא | בהאא ' מח ' ול ות ' וריא קובטי - משיעל ............................................................. 87 הערכה של תפיסת דיבור אצל ילדים דוברי ערבית עם ליקויי שמיעה | ח ' לוב קעואר ויהודית רוזנהויז 105 ......................................................................... שער שני : ערוצי תרבות בשדה האוריינות טקסטים גרפיים כשפה כתובה בגן הילדים | חוה תובל ועביר שאהין ............... 137 הרהורים על הוראת הספרות בין כותלי בתי הספר הערביים בישראל : הטקסט הספרותי הערבי כמכניזם לשינוי תרבותי | בסיליוס בוארדי ............................. 153

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help