sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

להתבסס . לשם כך יש להתפשר בשנים הראשונות על עמידה בדרישות לכיתות תקניות . ) 2 ( להבטיח אוטונומיה תרבותית לזרם הממלכתי - חרדי באמצעות מבנה ארגוני דומה לזה של זרם החינוך הממלכתי - דתי . ) 3 ( למנות אדם חרדי המאמין בחשיבותו של חינוך ממלכתי - חרדי למנהל המחוז החרדי , כדי להפריך את הטענה שנשמעת ברחוב החרדי כאילו מטרת הקמתו של הזרם החדש היא לחלן את הילדים החרדים ולחנכם לערכים שאינם חרדיים . ) 4 ( להקצות מפקחים ייעודיים לחינוך הממלכתי - חרדי . ) 5 ( להשקיע משאבים בהשוואת תנאי הלימוד בבתי הספר הממלכתיים -חרדיים לתנאים בבתי ספר ממלכתיים אחרים . ) 6 ( לעגן את הזרם הממלכתי - חרדי בהסדרים מחייבים . ) 7 ( לגייס את הרשויות המקומיות למטרה זו ולהבטיח את מחויבותן לבתי הספר הממלכתיים - חרדיים באמצעות פעילות הסברה ממוקדת . ברשויות מקומיות חרדיות שנשלטות על ידי ממסד פוליטי שמרני אנו ממליצים שמשרד החינוך ינהל בעצמו את המשא ומתן הכלכלי . ) 8 ( לקיים עבודת הסברה יסודית , בהירה ומאורגנת של בכירים במשרד החינוך מול מנהיגים ורבנים חרדים בעלי השפעה , מול העיתונות החרדית הדיגיטלית והמודפסת ומול הורים . ) 9 ( לאתר בתי ספר חרדיים שיש להם מאפיינים שמלמדים על פוטנציאל הצטרפות לזרם הממלכתי - חרדי , ובהם למקד את מאמצי השכנוע . ) 10 ( לשווק הצלחות של בתי ספר ממלכתיים - חרדיים קיימים בארבעה היבטים : מספר התלמידים ; הצטיידות והשקעה במבנים ; שמירה על אורחות החיים החרדיים גם לאחר ההצטרפות לזרם הממלכתי - חרדי ; הצלחות ארגוניות ופדגוגיות . ) 11 ( לשתף את הורי התלמידים ואת צוות בית הספר בתהליכי ההחלטה על הצטרפות לחינוך הממלכתי - חרדי .

המכון הישראלי לדמוקרטיה ע"ר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help