sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

[ 3 ] אפרטוסים תיאטרליים של דיסיונקציה 137 . . . . . . . . . . . . . . . . מהו האפרטוס של הייצוג התיאטרלי ? החסרות פנימיות באפרטוס התיאטרלי קופסת – ראש : אפרטוס של מנוסה והכלה דה – פיגורציה של הבמה מערכים של גופים ודברים צופים מחווטים [ 4 ] מיצוי האימפרוביזציה : גמגומבעים 173 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . אימפרוביזציה בהיעדר פילוסופיה הבסיס ההוליסטי לאימפרוביזציה עדיין נטועה בידע : אימפרוביזציה ככוריאוגרפיה הזדמנויות לערעור הריקוד החלש של הגמגומבעים לחזור על , לחזור לקראת [ 5 ] התנתקות ביקורתית מהרגשנות : תחושות והיפעלויות באופן הביצוע 213 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . חיבור תנועה לרגש , קינסתזיה לאמפתיה היפעלות ותחושה אצל שפינוזה ואצל דלז : 50 / 50 קומפוזיציה של היפעלויות כבעיה הבניית ביטויים דה – פרצוף ( defacing ) של האני בסולו תנועת – כוח ותנועת –משבר

הוצאת אסיה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help