sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

תוכן העניינים הקדמה ............................................................................................................... 5 שער ראשון – מקומם של הרגשות בעבודתו של המורה בבית הספר פרק : 1 המחקר על רגשות בהוראה ובניהול חינוכי : סוגיות עיקריות , כיוונים עתידיים | יזהר אופלטקה ..................................................................... 15 פרק : 2 היבטים רגשיים בעבודת הצוות החינוכי בתכנית “ תפנית״ להעלאת הישגי תלמידים בבחינות הבגרות | עידית נופר ................................. 42 פרק : 3 הדחקת רגשות בקרב מורים : מופעים וגורמים | דפנה זילברמן - שמש , יזהר אופלטקה 67 ............................................................... פרק : 4 תחושת המסוגלות של המחנך , תמיכתו הרגשית בתלמידיו ותחושת השייכות שלהם | מיכל לוי - קרן 89 .......................................................... פרק : 5 פגיעה נפשית - רגשית של מורים בתלמידים | אסתי ארואס ................ 120 פרק : 6 שיח רגשי ומורכבותו בשעה הפרטנית : מחנכות בבתי ספר מספרות ומדברות על הנושא | ניצה שוובסקי ................................................ 159 פרק : 7 השפעתו הרגשית של דיאלוג חינוכי בנושא הסיפור המשפחתי על המורים , על התלמידים ועל ההורים | עירית לצטר ................................... 190 שער שני – היבטים רגשיים בעבודתו של המנהיג החינוכי פרק : 8 מנהיגות חינוכית מובילת אקלים של דאגה אכפתית בבית הספר – חקר מקרה | חנה קורלנד 219 .................................................................. פרק : 9 דינמיקה רגשית בקריירה של מנהלות ערביות בישראל | ח׳אלד עראר ................................................................................................... 254 פרק : 10 אסטרטגיות רגשיות ומקצועיות בהתמודדותן של מנהלות גן עם רגש הבדידות המקצועית | מירב אייזנברג ................................................ 279 שער שלישי - רגשות והתפתחות מקצועית פרק : 11 מבושה לגאווה : היבטים רגשיים , פדגוגיים , תרבותיים ואינטרטקסטואליים בתהליך הלמידה של סטודנטיות להוראה | ניצה שחר ........ 309

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help