sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

מודל של אקטיביזם חברתי - פוליטי .................................................. 179 מודל הפדגוגיה הביקורתית - פמיניסטית ........................................... 180 האפיונים של מפגשי יהודים - פלסטינים .................................................. 183 העצמת הקונפליקט הלאומי 183 ............................................................. הדומיננטיות של המודל הפסיכו - דינמי ............................................. 184 יחסי הכוחות במפגשים 188 ..................................................................... שפה 189 .................................................................................................. המלצות 190 .................................................................................................. פרק חמישי - מסגרת חשיבה כוללת לחינוך לתרבות של שלום .................. 193 הגברת קול ונראות .................................................................................. 193 הנכחת השיח של תרבות של שלום ......................................................... 199 פרימת המסרים המיליטריסטיים בחינוך ................................................. 201 אלטרנטיבות של חינוך לתרבות של שלום .............................................. 203 שינוי תכנים ותכניות ............................................................................... 208 שינוי מבני : סיום הסגרגציה ..................................................................... 212 אקטיביזם בתוך מערכת החינוך .............................................................. 214 אקטיביזם של עמותות וארגונים 215 ....................................................... אקטיביזם של מורים ומורות אינטלקטואלים משני מציאות 219 ............. אקטיביזם של ילדים ובני נוער 222 .......................................................... רשימת מקורות ........................................................................................... 228 247 ................................................................................................... Abstract

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help