sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

תוכן העניינים הקדמה ......................................................................................................... 11 פרק ראשון - יסודות הפדגוגיה הביקורתית ................................................... 17 פתיחה אישית 17 ........................................................................................... מהו חינוך ביקורתי ? .................................................................................. 20 שורשיה של הפדגוגיה הביקורתית ............................................................ 24 הזיקה לבובר ....................................................................................... 24 הזיקה לאסכולת פרנקפורט 27 ................................................................ פאולו פרירה - האיש ומושגי היסוד של תורתו ......................................... 28 דיאלוג ................................................................................................. 29 מיפוי המציאות .................................................................................... 31 שאילת שאלות והטלת ספק ................................................................ 32 העצמה ................................................................................................ 33 רפלקטיביות ........................................................................................ 34 חשיבה ביקורתית ................................................................................ 35 מחקר לשינוי המציאות 37 ....................................................................... הביקורת על פרירה ................................................................................... 37 מורכבות הטיעונים .............................................................................. 38 היבטים יישומיים ................................................................................. 38 פערים בין סגנון הכתיבה לתוכנה ........................................................ 39 דילמות בפדגוגיה ביקורתית ...................................................................... 40 יוזמות חינוכיות המבוססות על הפדגוגיה הביקורתית .............................. 41 בית ספר לרפואה בפיליפינים .............................................................. 42 נאמני משפט ( 43 ................................................................. ) para - legal אזורי שלום ( 44 ............................................................... ) peace zones בית ספר למרק .................................................................................... 44 בתי הספר הציבוריים בפורטו אלגרה .................................................. 45 פדגוגיה ביקורתית בישראל ....................................................................... 47 בית ספר קדמה .................................................................................... 47

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help