sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

המקצועית הלומדת , אשר מועלה לקדמת הבמה , ואילו הנושאים האחרים נוכחים ברקע . במילים אחרות , כל הנושאים חוזרים ונזכרים בכל אחד מן הפרקים במידה משתנה של הרחבה והעמקה . החלוקה לפרקים היא אפוא נושאית ולא כרונולוגית . בפרק הראשון בשער זה מתוארת היווצרותה של הקהילה המקצועית הלומדת של המפקחות . שזורות בו התאוריות שעליהן הושתתה בניית הקהילה , ומסופר כיצד הן הפכו לחלק בלתי נפרד מהעשייה . הפרק השני מוקדש למהותה של הלמידה שהתרחשה לאורך כל התהליך בכל עתר ( בכל עת ובכל אתר ) , ומתואר בו שינוי תפיסת הלמידה מתפיסה קווית לתפיסה מרושתת . בפרק השלישי מתוארים חמישה תהליכים של שינוי תפיסות הפיקוח לקראת מנהיגות אקולוגית בת - קיימה . בפרק הרביעי מתוארת התמודדותה של הקהילה עם גורם מתערב חיצוני שטלטל אותה והשפיע מאוד על סדר יומן של המפקחות . בפרק החמישי מתוארות השותפויות ברחבי המחוז , שהן אחד מעמודי התווך בהתפתחותן של המפקחות ובהפיכתן למנהיגות שותפות מובילות . בפרק השישי והאחרון בשער השני מתוארים מחקר הפעולה שהפך לשגרה בתרבות המחוז והאתגרים שהיו כרוכים בתהליך הכתיבה והפרסום . בשער השלישי מובא סיפורן של המשתתפות על ציר של שינוי , בשני פרקים . בפרק הראשון מתוארים פרופילים של חברות הקהילה והשינויים שעברו הן בתפיסת תפקידן וזהותן המקצועית הן בדרך שבה תפסו את מנהיגותן הלכה למעשה . בפרק השני מתואר סיפורן של מובילות התהליך , חזונן ועשייתן . הספר מסתיים בפרק סוף דבר ובמחשבות לעתיד , ומוצגות בו מחשבות , תובנות והשלכות של התהליך כולו , כפי שאנו רואות אותן בתום תהליך המחקר והכתיבה . התרגומים המועטים המובאים בספר הם שלנו , המחברות , וכל השמות הפרטיים הנקובים לאורכו בדויים .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help