sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

רשימת הלוחות והתרשימים לוח : 1 המשתתפות בקהילה המקצועית הלומדת במהלך שש השנים תרשים : 1 תאוריה של למידה חברתית ( Wenger , 1998 ) תרשים : 2 פריסת הלמידה במחוז תרשים : 3 התקדמות שלושה תלמידים בכיתה ד ' במקצוע חשבון תרשים : 4 התקדמות שלושה תלמידים בכיתה ה ' בלימודי שפה תרשים : 5 התרחבות מעגלי הלמידה הרב - כיווניים , מהמחוז ועד ללומד היחיד , ומהלומד היחיד למערכת כולה תרשים : 6 מודל הסופגנייה של ניהול ידע ( Wenger , 2004 ) תרשים : 7 משולש להנחיית תכנון מדיניות במערכים חינוכיים ( Resnick , 2010 ) תרשים : 8 מודל משוב דו - ממדי ( מרגולין , עזר וזילברשטיין , 2001 ) תרשים : 9 פריסת ההדרכה הדיסציפלינרית במחוז תרשים : 10 מודל ממוזג ( synthesized ) של מנהיגות לשם למידה ( Hallinger , 2011 ) תרשים : 11 האגפים במשרד החינוך תרשים : 12 מחקר פעולה תרשים : 13 שלושה מעגלי פעולה ( קלוסקא , אנגלברג וגורן , 2012 ) תרשים : 14 אקלים בית - ספרי . נתוני המדדים המסכמים על פי דיווחי תלמידים בשנים תש " ע ותשע " ב ( כיתות ה ' - ח ' ) ( ברק , אפלבוים וחן , 2012 ) תרשים : 15 האדוות שנוצרו בעקבות הלמידה בקהילת המפקחות ( קרול , 2012 ) תרשים : 16 מודל אקולוגי דינמי לפיתוח זהות מקצועית בקהילה לומדת

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help