sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

פרק שלישי : קבלת אחריות על פי גישות ותאוריות פסיכולוגיות שונות ....... 89 . 1 גישות ותאוריות פסיכולוגיות ............................................................... 89 . 2 פסיכולוגיה חברתית ............................................................................. 93 . 3 אשמה והקשר שלה לאחריות 103 .............................................................. . 4 דימוי עצמי ואחריות ............................................................................ 109 . 5 חרדה ואחריות ..................................................................................... 111 . 6 שימת לב ואחריות ................................................................................ 116 סיכום הפרק ............................................................................................. 116 פרק רביעי : חינוך הוא לימוד אחריות מהי .................................................... 117 . 1 מערכת החינוך והקשר לאחריות .......................................................... 117 . 2 חינוך כהכנה לחברה 117 ............................................................................ . 3 אחריות בתהליך הכשרת המורה ובעבודתו .......................................... 121 . 4 האם יש חלופה לחינוך הקיים ? ............................................................ 130 סיכום הפרק ............................................................................................. 136 פרק חמישי : אחריות , חינוך והוראה ) קורס לדוגמה ( 139 .................................... תיאור הקורס .......................................................................................... 140 היומנים הרפלקטיביים שלנו על הקורס .................................................. 142 במקום סיכום : הפורטפוליו של הדיל 155 ........................................................... נספח : ניתוח אירועים חינוכיים ככלי דידקטי בחינוך לאחריות ..................... 163 מקורות ........................................................................................................ 181 189 .................................................................................................... Abstract

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help