sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

דברים . מעמד שהיה בו גם עונג , גם בושה , גם גילוי , גם הסתּר , ותמיד גם ממד של התנצלות . לא משנה מה היה הנושא שהוריתי – מתמטיקה , מדעים , פסיכולוגיה , חינוך – התעקשתי לא להתחבא מאחורי סמכות הידע , וסירבתי לקרוא לאלה שמולי " תלמידים " . הצטרף לסירוב הזה המפגש המטלטל עם החינוך הרדיקלי , שהאיר לי עד כמה מופרכת המחשבה שהמורה הוא זה שמלמד . אם כן , מה אני עושה כאן במרכז הבמה ? מכיוון שכבר עמדתי כאן – וזה קרה שוב ושוב – לא יכולתי שלא לתהות על מהות הפרדוכס שאני נמצא בלבו . שמע , אמרתי לעצמי , או שתעשה או שלא תעשה , אבל אם החלטת לעלות על הבמה , אף אחד לא ירוויח מזה שאתה מתנצל , עושה עם חצי לב , וגוזל אגב כך את זמנם ואמונם של האנשים . אם החלטת לעשות , אל תעשה כמעשה הגנב , עשה זאת כמו שצריך , במלוא ההתייצבות , הפאר והעוצמה . לך עד הסוף . ההא , אבל אחרי כל זה – אחרי שהשמצתי כל כך את המורות – מה הוא הדבר שאני עושה , ושאני אמור לתת לו את כל לבי ולעשותו במלוא הפאר ?

פרדס הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help