sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים מבוא 7 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שער ראשון – עוגנים תיאורטיים בהכשרה להוראה . 11 . . . . סמכות חינוכית במבט פוקויאני ערן גוסקוב . 13 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . " לא רק מעניין ... " – קווים מנחים בהוראת הפסיכולוגיה במסגרת תהליכי ההכשרה של עובדי הוראה מרסלה ליפרמן אטר ואיריס לבנשוס ארליך . 45 . . . . . . . . . . . . . . . . . אמונות אפיסטמולוגיות ותפיסות תהליכי למידה והערכה בבסיס זהותם המקצועית של פרחי הוראה אתי וולאדי ליברמן סיגל חן 65 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . שער שני – הדיאלוג המחנך בהכשרת מורים 109 . . . . . . . . על הרוקמים משמעות – תפקידו של השיח הפילוסופי בהכשרת המורים והגננות שוש סיטון . 111 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . התרומה של שיח עמיתים ושיח מונחה גננת לשיח הטיעון בקרב ילדי הגן : ממצאים והשתמעויות חינוכיות שרה זדונאיסקי ארליך 141 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . אותו הדבר אבל אחרת : שילוב סטודנטיות חרדיות במכללה חילונית עינב ארגמן 171 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

פרדס הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help