sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

רשימת איורים איור : 1 הקשרים הפנימיים שנמצאו בין משתני הנסיגה .................................................................. 30 איור : 2 תוצאות המודל האינטגרטיבי הקושר בין תפיסות , עמדות והתנהגויות .............................. 44 איור : 3 הקשר שבין תפיסת האקלים האתי ה " אכפתי " לבין מגדר לניבוי איחורים ........................... 61 איור : 4 הקשר בין תפיסת הצדק החלוקתי לבין מגדר לניבוי נטייה לעזוב ...................................... 66 איור : 5 מודל הקשרים שבין תפיסת אקלים אתי " פורמלי " לבין תדירות היעדרות , בתיווך המחויבות הרגשית עבור נשים 71 .................................................................................................. איור : 6 המודל הקושר בין תפיסות אתיקה ארגונית , נטיות להתנהגות והתנהגויות הנסיגה השונות 72 ........................................................................................................................ איור : 7 המתאם השלילי בין התנהגות אזרחית לבין התנהגות בלתי נאותה 74 .................................... איור : 8 אי התלות בין התנהגות אזרחית לבין התנהגות בלתי נאותה 74 .............................................. איור : 9 מודל אינטגרטיבי הבוחן בו בזמן התנהגויות נסיגה והתנהגות אזרחית 76 .............................. איור : 10 מגוון אינטראקציות המורה והדילמות האתיות הנגזרות ................................................... 94 רשימת שאלונים שאלון דיווח עצמי — איחורי מורים ............................................................................................... 36 שאלון דיווח עצמי — היעדרויות מורים ......................................................................................... 39 שאלון דיווח עצמי — עזיבת מורים 42 ............................................................................................... שאלון דיווח עצמי — נטייה לעזיבה בקרב מורים .......................................................................... 46 שאלון דיווח עצמי — נטייה לאחר בקרב מורים ............................................................................. 47 שאלון דיווח עצמי — נטייה להיעדר בקרב מורים 48 ......................................................................... שאלון דיווח עצמי — נטייה להתנהגות שאינה הולמת בקרב מורים ............................................... 51 שאלון דיווח עצמי — תפיסת הפרת החוזה הפסיכולוגי בקרב מורים 54 ............................................ שאלון דיווח עצמי — תפיסת האקלים האתי הבית ספרי בקרב מורים .......................................... 59 שאלון דיווח עצמי — תפיסת הצדק הארגוני בקרב מורים ............................................................. 64 שאלון דיווח עצמי — תפיסת המחויבות הארגונית בקרב מורים .................................................... 69 שאלון דיווח עצמי — נטייה להתנהגות אזרחית 77 ............................................................................ רשימת טבלאות טבלה . 1 הממדים השונים של הקוד האתי לאנשי חינוך והוראה שפותחו באירלנד 120 ...................... טבלה . 2 הממדים השונים של הקוד האתי לאנשי חינוך והוראה שפותחו בקנדה ......................... 120 טבלה . 3 הממדים השונים של הקוד האתי לאנשי חינוך והוראה שפותחו בקוריאה ...................... 120 טבלה . 4 הממדים השונים של הקוד האתי לאנשי חינוך והוראה שפותחו באוסטרליה .................. 121 טבלה . 5 הממדים השונים של הקוד האתי לאנשי חינוך והוראה שפותחו בהונג קונג .................... 121 טבלה . 6 הממדים השונים של הקוד האתי לאנשי חינוך והוראה שפותחו באנגליה ....................... 121 טבלה . 7 הממדים השונים של הקוד האתי לאנשי חינוך והוראה שפותחו בניו זילנד .................... 122 טבלה . 8 הממדים השונים של הקוד האתי לאנשי חינוך והוראה שפותחו בדרום אפריקה ............ 122 טבלה . 9 תהליך ההובלה של פיתוח הקוד האתי לאנשי חינוך והוראה באירלנד ............................ 136 טבלה . 10 תהליך ההובלה של פיתוח הקוד האתי לאנשי חינוך והוראה בקנדה 136 ............................. טבלה . 11 תהליך ההובלה של פיתוח הקוד האתי לאנשי חינוך והוראה בקוריאה ........................... 137 טבלה . 12 תהליך ההובלה של פיתוח הקוד האתי לאנשי חינוך והוראה באוסטרליה 137 .....................

פרדס הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help