sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

כרים : ״׳האני מאמין׳ שלי מסתכם בגישה הומנית לבני אדם״ .................. 212 גיא : ״בית ספר הוא כבר לא בית חינוך״ 228 ................................................. תפיסת ההדרכה בזיקה לשונ וּ ת תרבותית 234 ............................................. פרק ה – ייצוגים שונים של תפיסת המגדר באוריינטציה הורית בהכשרה להוראה 239 ...................................................................................... גיא : " זה לא מעניין אותי " 243 ....................................................................... כרים : " המורות פחות כוחניות ופחות סמכותיות ומורים קצת יותר " 247 ..... אפרת : " הזהות המגדרית שלי בסדר " 251 ..................................................... ניר : " יש לי מזל שספורט נחשב למקצוע גברי " 257 ..................................... חומר למחשבה : מגדר לא ממוגדר 258 ........................................................ פרק ו – " לעצור באמצע החיים ול׳עשות דיבור׳ " 263 ........................................... דיון בסיפורה של אסתר 263 ........................................................................ שותפיי למחקר ואני 268 .............................................................................. כיוונים סותרים בפרשנות נרטיבית 271 ....................................................... תודעה הורית ( אבהית / אמהית ) משולבת : עיקרון מנחה בהכשרה להוראה 274 .................................................................................. פרק ז – הבניה חלופית של האבהות הבוגרת בעיני יוצרים והוגים 279 ................. מקומה של הנחמה בתפיסתו של פול ריקר 281 ........................................... תפיסת האבהות ה " מצמצמת " במשנתו של מרדכי רוטנברג 286 .................. ננסי הרטסוק : אלימות מובנית בתפיסת הגבריות הפטריארכלית 287 ......... ההורות הבוגרת ומקומה בהדרכה הפדגוגית 288 ......................................... פגיעות , רגישות ואובדן ביצירות ספרות 290 ................................................ הרהורי סיכום : הורות בוגרת בהקשרה המנחם 294 ..................................... אפילוג – " יחד ספגנו את האור הנשקף סביבנו " : סיפורי האישי 297 ..................... מקורות 303 ......................................................................................................... תקציר באנגלית .............................................................................................. 316

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help