sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים פתח דבר ............................................................................................................ 9 מבוא – בין דיון אקדמי לסיפור אישי 11 ............................................................... סיפורה של אסתר : התחלה של תהליך ..................................................... 15 על הספר ................................................................................................... 20 פרק א – מורכבות ההדרכה הפדגוגית : נקודת מבט נשית 25 ................................ הילה 25 ....................................................................................................... בין סיפור " טוב " שאינו מספק לסיפור " לא טוב " המתגלה במיטבו ........... 52 הבניה משותפת של ראיונות עומק 57 .......................................................... דיון בסיפור הבלתי קובנציונלי של הילה 61 ................................................. פרק ב – מורכבות ההדרכה הפדגוגית : נקודת מבט גברית 65 ............................... ניר 65 ........................................................................................................... הורות והוראה בצל השתקה וניכור 79 .......................................................... טשטוש גבולות בין הפרטי לציבורי , בין האבהי לאמהי ............................ 88 צדו השני של המטבע – הכחשת החוב להורים 96 ........................................ פרק ג – חוויית ההורות הבוגרת בתהליך ההכשרה להוראה 99 ............................. יובל 100 ....................................................................................................... גיא 114 ........................................................................................................ רב - משמעות בתפיסת המושגים ״דאגה״ ו״אכפתיות״ ............................. 125 אפרת 130 .................................................................................................... סיכום ביניים : " איך לדבר על כאבים " ...................................................... 170 פרק ד – שונות , רב - תרבותיות , הדרה וקיפוח : היבטים סמויים של הורות בהדרכה פדגוגית ........................................................................................ 173 פדגוגיה של מעבר גבולות 178 ..................................................................... גיא : ״בית ספר לא קונטקסטואלי״ .......................................................... 182 יובל : ״הוא לא ויתר לנו״ 193 .........................................................................

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help