sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

טבלה : 20 תרומת הכלים האורייניים השונים לרמת האוריינות של הילד בגן ( מקדמי רגרסיה מתוקננים ) 79 ............................................................................. טבלה : 21 תרומת הכלים האורייניים השונים לרמת האוריינות של הילד בכיתה א ( מקדמי רגרסיה מתוקננים ) 80 ............................................................. רשימת תרשימים תרשים : 1 מערכת השערות המחקר 37 ............................................................... תרשים : 2 אינטראקציה של רמת האוריינות של הבית ושל רמת ההרחבה של האם למבחן קאופמן הפכים בלשון הכתובה בגן ....................................... 81 תרשים : 3 אינטראקציה של מיצב חברתי - כלכלי , של רמת האוריינות של הבית ושל רמת ההרחבה של האם למודעות פונולוגית לצליל פותח ולצליל סוגר 82 ................................................................................................... תרשים : 4 אינטראקציה של מיצב חברתי - כלכלי , של רמת האוריינות של הבית ושל רמת ההרחבה של האם למודעות לקשר צליל - אות בגן 83 ................. תרשים : 5 אינטראקציה של מיצב חברתי - כלכלי , של רמת אוריינות הבית ושל רמת ההרחבה של האם והכרת שמות האותיות בגן ........................ 84 תרשים : 6 אינטראקציה של רמת האוריינות של הבית ושל המיצב החברתי - כלכלי למודעות הפונולוגית לצליל פותח ולצליל סוגר בכיתה א 85 ..... תרשים : 7 אינטראקציה של רמת ההרחבה של האם ושל המיצב החברתי - כלכלי ומספר המילים שהילד קרא בכיתה א .................................... 86

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help