sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

טבלה : 6 ממוצעים וסטיות תקן של שיעור התנהגויות התיווך של האם ומתאמי פירסון עם מיצב ( 63 ................................................................. ( N = 109 טבלה : 7 ממוצעים ( באחוזים ) וסטיות תקן של רמת ההרחבה בעת קריאת ספר ומתאמי פירסון בין נתון זה למיצב החברתי - כלכלי ( 63 .................. ( N = 109 טבלה : 8 מתאמי פירסון בין רמת ההרחבה של האם בפעילות הקריאה לבין רמת אוריינות הבית , אוריינות הילד בגן ובכיתה א ( מתאמי פירסון ) ( 64 .... ( N = 109 טבלה : 9 ציוני רמת אוריינות הילד בגן ( ממוצעים וסטיות תקן ) והקשר בין הציונים לבין המיצב החברתי - כלכלי ( מתאמי פירסון ) ( 65 ..................... ( N = 109 טבלה : 10 מתאמי פירסון בין משתני רמת האוריינות של הילד : כישורי לשון ומיומנויות אלפביתיות ( 67 ................................................... ( N = 109 טבלה : 11 רמת האוריינות של הילד בכיתה א ( ממוצעים באחוזים וסטיות תקן ) והקשר למיצב החברתי - כלכלי , רמת אוריינות הבית ורמת ההרחבה ( מתאמי פירסון ) ( 69 ................................................................................ ( N = 109 טבלה : 12 שטף קריאה ( ממוצעים וסטיות תקן ) והקשר בין רמת האוריינות של הילד בגן ובכיתה א לבין המיצב החברתי - כלכלי ( מתאמי פירסון ) ( 70 .......................................................................................................... ( N = 109 טבלה : 13 קשרים בין המדדים של אוריינות הילד בכיתה א ( מתאמי פירסון ) ( 71 ................................................................................ ( N = 109 טבלה : 14 משתני אוריינות הילד בגן ובכיתה א ( ממוצעים , סטיות תקן וערכי 72 .................................................................................... ( N = 109 ) ( t טבלה : 15 מתאמי פירסון בין משתני אוריינות הילד בגן לבין משתני אוריינות הילד בכיתה א ( 73 ................................................................... ( N = 109 טבלה : 16 מקדמי רגרסיה מתוקננים להסבר השונות של רמת אוריינות ילדי הגן 75 ......................................................................................................... טבלה : 17 מקדמי רגרסיה מתוקננים להסבר השונות של רמת האוריינות של ילדי כיתה א .............................................................................................. 76 טבלה : 18 תרומתן של פעילויות אורייניות לרמת האוריינות של הילד בגן ( מקדמי רגרסיה מתוקננים ) ............................................................................ 77 טבלה : 19 תרומת הפעילויות האורייניות לרמת האוריינות של הילד בכיתה א ( מקדמי רגרסיה מתוקננים ) ............................................................... 78

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help