sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים דברי פתיחה ..................................................................................................... 9 פרק ראשון – מסגרת תאורטית : השפה הערבית , המשפחה ( מיצב חברתי - כלכלי וסביבה אוריינית ) ותיווך אם השפה הערבית ............................................................................................ 13 המיצב החברתי - כלכלי והשפעתו על הישגי הילדים האורייניים .................. 15 תיווך ........................................................................................................... 19 אוריינות האם .............................................................................................. 23 מיומנויות אלפביתיות 24 ................................................................................. כישורי לשון ................................................................................................ 32 רכישת הקריאה בשפה הערבית .................................................................. 33 סיכום .......................................................................................................... 36 פרק שני – תיאור המחקר הליך המחקר ............................................................................................... 39 כלי המחקר ................................................................................................. 40 פרק שלישי – תמונת מצב : רמת האוריינות של הילד בזיקה למיצב החברתי - כלכלי , לרמת האוריינות של הבית ולתיווך האם רמת האוריינות של הבית ............................................................................ 59 תיווך האם לילד בעת קריאת סיפור ............................................................ 61 רמת אוריינות הילד בגן ובכיתה א ............................................................... 64 תרומת משתני המחקר לרמת האוריינות של הילד ...................................... 74 סיכום .......................................................................................................... 87

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help