sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

שביטאו בעלי תפקידים ומרצים במכללה להכשרת מורים בדבר אפשרויות פיתוח ושילוב של סביבת מפר " ש קישורנית בהוראה ובלמידה מקוונות במוסד . הן מציינות שסביבה מעין זו מחייבת שינוי רדיקלי בחשיבה על גבולות הכיתה והמוסד , ומדגישות שיש להגדיר מחדש את המונחים " למידה " ו " הוראה " . הן מתייחסות להיבטים וההקשרים הארגוניים שאפשר ליישם בסביבת מפר "ש בפרט , ומונות את השינויים הארגוניים שעשויים ללוות חידושים המשלבים פדגוגיה עם טכנולוגיה בכלל . ספר זה , שהוא אסופת מחקרים עדכניים של קבוצת חוקרים שפעלה במכללת סמינר הקיבוצים , נכתב בעקבות תהליך מתמשך של שיח עמיתים העוסקים בלמידה ובהוראה בסביבות דיגיטליות באקדמיה ובשדה החינוכי , מתוך ניסיון להתמודד עם יחסי הגומלין שבין למידה , הוראה והערכה בסביבות עתירות מידע וטכנולוגיה . מקורות ודמני , ר׳ ( . ( 2012 תפקיד התלמידים בתהליך שילוב טכנולוגיות חדישות בכיתה . מעוף ומעשה - כתב עת לעיון ולמחקר , . 221 - 190 , 14 ודמני , ר ' ( . ( 2017 " פדגוגים דיגיטליים " בעידן המידע . בתוך ר׳ ודמני ( עורכת ) , פדגוגיה דיגיטלית הלכה למעשה ( עמ׳ . ( 17 - 11 הוצאת מכון מופ״ת ומכללת סמינר הקיבוצים . Benade , L . ( 2017 ) . The impacts on teachers ' work : Practioner attitudes and reflective transitions . In Being a teacher in the 21 century , pp . 163 - 176 . Springer Singapore . Clarke - Midura , J ,. & Dede , C . ( 2010 ) . Assessment , technology , and change . Research on Technology in Education , 42 ( 3 ) , 309 - 328 . Dede , C . ( 2009 ) . Immersive interfaces for engagement and learning . Science , 323 ( 5910 ) , 66 - 69 . Dede , C , & Richards , J . ( 2012 ) . Digital teaching platforms : Customizing classroom learning for each student . Teachers College Press . Columbia University . Groff , J . ( 2013 ) . Technology - Rich innovative learning environments . OCED CERI Innovative Environment Project , 1 - 30 . O ׳ Hara , S ,. Pritchard , R ,. Huang , C ,. & Pella , S . ( 2013 ) . Learning to integrate new technologies into teaching and learning through a design - based model of professional development . Journal of Technology and Teacher Education , 21 ( 2 ) , 203 - 223 . Scardamalia , M ,. & Bereiter , C . ( 2008 ) . Pedagogical biases in educational technologies . Educational Technology , 48 ( 3 ) , 3 - 11 .

מכללת סמינר הקיבוצים

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help