sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן עניינים דבר העורכת : טכנולוגיה כמנוף לשינויים בהוראה ובלמידה | רבקה ודמני .... 7 שער ראשון : מודלים יישומיים של הוראה ולמידה פרק : 1 כיצד שותפים מגיעים להסכמה ? למידה שיתופית מקוונת ודרכי הערכתה | ריקי רימור ויגאל רוזן .................................................. 15 פרק : 2 קשרי מכללה - שדה : סטודנטים מתכננים ומפעילים תכניות חינוכיות לשימוש נבון ברשת בבתי ספר | אורית צייכנר , רבקה ודמני , אורלי מלמד ............................................................................................ 44 פרק : 3 הערכה לשם למידה ( הל " ל ) בלתי פורמלית בסביבה ממוחשבת | רינת שחף - ברזילי ודובי וייס ................................................ 74 פרק : 4 הקשר בין חשיבה , עמדות ופעילות של סטודנטים בסביבה מתוקשבת | ריקי רימור , עינת רוזנר , רבקה ודמני ................................... 90 פרק : 5 יישומים פדגוגיים של כלים טכנולוגיים בהוראה | תמי זייפרט ............................................................................................. 115 פרק : TPACK : 6 הצעת בסיס לידע בפדגוגיה ספרתית | יהושפט גבעון ......................................................................................... 136 שער שני : הוראה ולמידה בסביבות חדשניות פרק : 7 שילוב מנגנוני משחק בהוראה : גם קורס יכול להיות משחק | דודי פלס ................................................................................................. 173 פרק : 8 העצמת חוויית הלמידה תוך כדי פעולה בעולמות וירטואליים | מיקי קריץ , מירי שינפלד ......................................................................... 187

מכללת סמינר הקיבוצים

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help