sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים פתח דבר | יריב פניגר , יוסי שביט , רינת ארביב - אלישיב 7 .............................. מדיניות ומחקר מנקודת מבטו של חוקר : שאלות ותשובות עם פרופ׳ חנה איילון | רינת ארביב - אלישיב , יריב פניגר , יוסי שביט ........... 19 שער ראשון : הסללה ושוויון הזדמנויות בחינוך אי - שוויון והסללה : כיוונים חדשים למחקר ולמדיניות | אדם גמורן 37 ........... התמדה בלימודים והשגת תעודת בגרות במסלולי החינוך התיכוני החד - נתיבי והמקיף | רינת ארביב - אלישיב ................................................. 57 הסללה בתוך מסלול : הסללה דה פקטו במסלול העיוני בחינוך התיכוני בישראל | עדית ליבנה ................................................................................ 83 שער שני : ריבוד חברתי והשכלה גבוהה מבט נוסף על יציבות אי - השוויון באי - השוויון ההשכלתי בישראל | יוסי שביט ................................................................................................ 113 פתיחת המכללות בישראל ושוויון הזדמנויות חינוכי – האומנם ? דיון מחודש בשאלות ישנות | רינת ארביב - אלישיב , אברהם יוגב 133 ............. יישוב מגורים – לא רק בית : השפעת יישוב המגורים של סטודנטים לתואר ראשון בישראל על בחירתם במוסד להשכלה גבוהה | לילך לב ארי , שלמה גץ ............................................................................ 156 שער שלישי : הבדלים מגדריים בחינוך אי - שוויון מגדרי בחינוך | קלאודיה בוכמן , תומס א׳ דיפריט , אן מקדניאל 185 ............................................................................................. אי - שוויון בהישגים : הבדלים בין - תרבותיים ומגדריים בהישגים במתמטיקה | פאדיה נאסר - אבו אלהיג׳א .................................................. 200 בין מגדר לרקע סוציו - אקונומי בבחירת תחומי לימוד בהולנד | הרמן ון דה ורפהורסט ............................................................................... 229 השכלה ואי - שוויון מגדרי בתפקידי ניהול במערכת החינוך : השוואה לאורך זמן | אודרי אדי - רקח ....................................................... 257

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help